انبر قفلی 10 اینچ توسن مدل T14-10GP

ویژگی های محصول

  • ساخت : تایوان
  • فک مقاوم و مستحکم
  • ابعاد و سایز دقیق بدنه و فک ها
  • استفاده از آلیاژ مولیبدن برای افزایش مقاومت به سایش
  • پوشش نیکل، به منظور افزایش مقاومت در برابر خوردگی و رطوبت
  • ضامن آزاد کننده بلند که منجر به سهولت در آزاد کردن قفل می گردد
  • دقت در ایجاد دندانه های منظم و نامتقارن در قسمت فک ها برای جلوگیری از لغزش
موجود در انبار
فروشگاه ابزارآلات بهروز
ارسال رایگان
سفارشات بالای 5 میلیون

799,800 تومان

ارسال رایگان

کلیه سفارشات بالای 2 میلیون تومان، رایگان ارسال می‌گردد.

توضیحات تکمیلی انبر قفلی 10 اینچ توسن مدل T14-10GP

اگر تاکنون با مشکل لغزش و عدم ثبات در انبر قفلی‌های معمولی مواجه شده‌اید پیشنهاد ما به شما ، انبر قفلی 10 اینچ  مدل T14-10GP توسن است که با ویژگی منحصر به فرد خود، یعنی سیستم قفل‌سازی پیشرفته و قابل تنظیم، به شما این  اطمینان را می‌دهد که در هر شرایطی قدرت و ثبات لازم  برای انجام کارهای دقیق خود را داشته باشید.

این انبر قفلی با استفاده از آلیاژ کروم-مولیبدن در ساخت فک‌ها و دسته، از بالاترین سطح استحکام و دوام برخوردار است. عملیات حرارتی القایی فک‌ها، سختی و استحکام آن‌ها را به حداکثر می‌رساند و این ویژگی‌ها به شما این اطمینان را می‌دهد که می‌توانید با اطمینان کامل بر روی این ابزار حساب کنید. پوشش نیکل براق به‌کار رفته در این انبر قفلی 10 اینچ توسن مدل T14-10GP، مقاومت آن را در برابر خوردگی و رطوبت افزایش می‌دهد و طول عمر آن را به طرز چشمگیری بالا می‌برد.

طراحی دندانه‌ها در این انبر قفلی به صورت غیرمتقارن و با نظم خاصی انجام شده است، که از جابه‌جا شدن قطعه کار جلوگیری کرده و دقت کار را افزایش می‌دهد. همچنین، پوشش نیکل براق این انبر، علاوه بر زیبایی، مقاومت آن را در برابر خوردگی و رطوبت بالا می‌برد و آن را مناسب برای استفاده در محیط‌های صنعتی سخت می‌سازد.

انبر قفلی 10 اینچ توسن مدل T14-10GP با طول 225 میلی‌متر و محدوده کاری 42 میلی‌متر، به شما این امکان را می‌دهد که به راحتی قطعات مختلف را در دست بگیرید و با دقت بالا کار کنید. طراحی ضامن بلند مشابه مدل‌های اروپایی، آزاد کردن قفل را بسیار آسان می‌کند و روکش لاستیکی نرم بر روی اهرم، راحتی بیشتری را در حین کار به ارمغان می‌آورد.

 

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “انبر قفلی 10 اینچ توسن مدل T14-10GP”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *