مقالات آموزشی

خرید دستگیره کابینت و کمد با مناسب ترین قیمت

امروزه یکی از دغدغه های اکثر مشتریان، داشتن دستگیره های کمد و کابینت با استحکام بالا و قیمت مناسب می باشد. ابزار یراق بهروز با دارا بودن انواع مختلف دستگیره های کمد و کابینت در رنگ ها و اندازه های مختلف آماده ی خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

انواع دستگیره های کمد

دستگیره های کمد و کابینت انواع مختلفی دارد اما به طور کلی می توان آنها را به 6 دسته تقسیم کرد، که عبارتند از:

  •  کمد ریلی
  • خطی
  •  دکمه ای
  • منحنی
  • مخفی
  • لاکچری

در انتخاب دستگیره های کمد و کابینت، به چه نکاتی باید توجه کنیم ؟

اولین نکته قابل توجه برای خرید این محصول، این است که بدانیم دستگیره ها در سایز های مختلف تولید می شود. پس باید در انتخاب آن دقت کنیم و سایز مناسبی را برای کمد یا کابینت خود انتخاب کنیم.

در سایت ابزار یراق بهروز، این مدل دستگیره ها در سایزبندی های مناسب قرار داده شده است تا شما بتوانید به راحتی سایز مناسب را انتخاب کنید.

دومین نکته که باید همیشه به آن توجه کنیم، رنگبندی دستگیره ها می باشد که بسیار مهم است.

جنس دستگیره های کمد و کابینت ابزار یراق بهروز از چه می باشد ؟

اغلب دستگیره های تولید شده در بازار از جنس زاماک می باشد. زاماک یک نوع آلیاژ است که بر پایه ی عنصر روی می باشد. به طور کلی عناصر اصلی آن عبارتند از : مس، روی، آلومینیوم، منیزیم و … می باشد.

جی کا، کیفیت آینده ماست

یکی از برند های معروف در زمینه ی تولید دستگیره های کمد و کابینت، برند جی کا می باشد.

گروه صنعتی نژادی در سال 1394 اولین تولیدات خود را وارد بازار یراق آلات کابینت ایران نموده است. تولید محصولات با کیفیت جی کا هندل GK HANDLE جز با تلاش شبانه روزی مدیریت و تک تک همکاران این شرکت ممکن و میسر نمی باشد. نگاه متفاوت به صنعت یراق آلات به همراه تحلیل خواست مصرف کنندگان گرامی توسط همکاران واحد فروش و بازاریابی این شرکت انجام می شود. از سویی دیگر تخصص مهندسان در تولید محصولات کمک کرد تا جی کا هندل به قله‌های بلند این صنعت در کشور دست یابد. امروز تمام این موفقیت ها انگیزه‌ای برای تلاش افزون تر در نیل به اهداف عالی صنعت یراق آلات است.

تمامی محصولات گروه نژادی با بکارگیری مواد اولیه با کیفیت و با دوام تهیه می شود تا ضمن جلب رضایت مشتری، کارکرد بدون نقصی را ارائه دهد. لحاظ نمودن کیفیت، صرفا به تولید محصول ختم نشده و مراحل بسته بندی و آماده سازی آن برای ارائه نیز با دقت کامل انجام می شود. استفاده از جدیدترین ابزار آلات در خط تولید کالاهای جی کا هندل، منجر به تولید بصرفه و با کیفیت محصولات جی کا هندل می شود.

کلام آخر

در این مقاله سعی شد با توضیح پیرامون انواع دستگیره کمد و کابینت و جنس و رنگ آن اطلاعاتی به مشتریان عزیز منتقل شود تا بتوانند بهترین انتخاب را داشته باشند. همچنین در سایت ابزار یراق بهروز می توانید انواعی از این دستگیره ها را در برندهای مختلف دستگیره ایران، تیک، JK و … مشاهده و خریداری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *