مقالات آموزشی

خرید اقساطی ابزار از طریق اسنپ پی

امروزه اکثر ما برای کارهای روزمره چه در منزل چه در محیط کاری نیازمند ابزار آلات مختلفی هستیم. این ابزارها برای تعمیر دستگاه های مختلف، رادیاتور و شوفاژ، ماشین یا هر وسیله ای که نیازمند تعمیر باشد استفاده می شوند. خرید تک تک ابزارآلات مطمئنا هزینه ی بالایی داشته و به احتمال زیاد به صورت نقدی امکان پرداخت نداشته باشیم.
با افزایش قیمت ابزار و یراق در کشور، بسیاری از فروشگاه ها و سایت های فعال در این عرصه رو به فروش اقساطی آورده اند. راه های متنوعی برای خرید اقساطی ابزار وجود داشته که اکثرا نیاز به ضامن، چک یا سفته دارند. با این حال اسنپ‌پی یه راه حل جدید پرداخت است که به کاربران این امکان را می‌دهد محصولی که لازم دارند را بدون نیاز به ضامن یا وثیقه، در یک فرایند خیلی ساده الان بخرند و هزینه‌اش را در 4 قسط پرداخت کنند.
با فعال‌ کردن سرویس اعتباری اسنپ‌پی در اپلیکیشن اسنپ، اعتبار مشخصی به شما تعلق می‌گیرد و می‌توانید از اعتبار خود برای پرداخت هزینه خرید ابزار و یراق از سایت ابزار یراق بهروز بدون پرداخت نقدی استفاده کنید. در حال حاضر برای استفاده از سرویس اعتباری حق اشتراکی دریافت نمی‌شود و رایگان است.

نحوه استفاده از اعتبار اقساطی

1. در صفحه صورت‌حساب فروشگاه گزینه پرداخت با اسنپ‌پی را انتخاب کنید.
2. شماره موبایلی که با آن در اسنپ‌پی ثبت‌نام کرده‌اید را وارد کنید.
3. پس از تایید شماره، یک چهارم مبلغ را پرداخت کنید.
4. خرید شما تکمیل می شود و محصول خریداری شده ارسال می گردد.
5. مابقی مبلغ را در 3 قسط در ماه های بعد پرداخت می کنید.

انواع ابزار و یراق ارائه شده در فروشگاه ابزار یراق بهروز

ابزار آلات دستی

ابزارآلات دستی پرکاربردترین ابزارها بوده که در صنایع مختلف و حتی کارهای روزمره و خانگی استفاده می شوند. تقریبا کسی نیست که با ابزار آلات دستی آشنایی نداشته باشد و آنها تقریبا در هر خانه، ماشین و اداره‌ای یافت می‌شوند. طیف استفاده از آنها به قدری زیاد است که عدم وجودشان تقریبا غیرقابل تصور است. ابزارهای دستی تنوع زیادی در محصولات خود دارند که شامل انواع آچار، پیچ گوشتی، تبر، چکش، اره، متر و … می شود. از مزایای آنها می توان به ساده بودن، کاربری راحت و آسان برای همه حتی افراد غیر فنی، قیمت پایین و … اشاره کرد. برای خرید اقساطی ابزار دستی به صفحه فروشگاه مراجعه فرمایید.

ابزارآلات برقی

گروهی از ابزارآلات که با نیروی محرکه برق کار می‌کنند را ابزارآلات برقی می نامند. این گروه از اصلی ترین و پرکاربردترین ابزارآلات در محیط های صنعتی، کارگاه ها، منازل و …. می باشند. ابزارهای برقی و شارژی تنوع زیادی در محصولات خود دارند که شامل انواع دریل و پیچ گوشتی برقی، انواع اره برقی و عمود بر، سنگ فرز و مینی فرز، انواع کارواش، سشوار صنعتی و … می باشد. از ابزارهای برقی بیشتر برای انجام کارهایی با قدرت و توان بالاتر در مدت زمان طولانی و مداوم استفاده می شود. ابزار آلات شارژی، نیروی برق را در یک باتری ذخیره کرده و سپس در فرآیند کار آرام آرام آن را مصرف می‌کنند. همچنین امکان جابجایی و حمل و نقل سریع در انواع شارژی سهولت کار را برای کاربر افزایش می دهد. برای خرید اقساطی ابزار برقی به صفحه فروشگاه مراجعه فرمایید.

ابزارآلات باغبانی و کشاورزی

ابزارآلات باغبانی و کشاورزی ابزارهای هستند که به منظور کشاورزی و باغبانی علمی استفاده می شوند. توجه به اصول باغبانی حرفه‌ای در مراحل کاشت، داشت، برداشت و کاربرد ابزارآلات مناسب باغبانی از اهمیت به ‌سزایی برخوردار است. به این معنا که باغبانی چه حرفه‌ی شما باشد و چه سرگرمی‌ شما، چه در ابعاد باغ باشد، چه به کوچکی یک باغچه، شما به ابزارآلات مخصوص باغبانی متناسب با کاربری مورد نظرتان نیاز دارید. ابزارهای باغبانی و کشاورزی تنوع زیادی در محصولات خود دارند که شامل انواع اره زنجیری بنزینی، چمن زن، انواع قیچی، سمپاش، بیل و … می شود. برای خرید اقساطی ابزار کشاورزی به صفحه فروشگاه مراجعه فرمایید.

ابزارآلات بادی

گروهی از ابزارآلات که با نیروی کمپرسور باد کار می‌کنند را ابزارآلات بادی و پنوماتیک می نامند. این گروه از اصلی ترین و پرکاربردترین ابزارآلات در صنایع بزرگ و حجیم می باشند. ابزارهای بادی و پنوماتیک تنوع زیادی در محصولات خود دارند که شامل انواع پیستوله بادی، میخکوب و منگنه کوب بادی، بکس بادی و … می باشد. از مزایای ابزارهای بادی می توان به استهلاک کم، قیمت مناسب، سهولت استفاده، هزینه تعمیر کمتر و همچنین امنیت بالا، جا به جایی راحت و طول عمر زیاد اشاره کرد. از معایب آن می توان به روغن کاری مداوم، مرطوب بودن هوای کمپرسور، آسیب پذیر بودن در برابر رطوبت و خشکی، نیاز به شلنگ فنری و کوپلینگ جهت ارتباط با کمپرسور و هزینه گران کمپرسور اشاره نمود. برای خرید اقساطی ابزار بادی به صفحه فروشگاه مراجعه فرمایید.

دستگیره

دستگیره یکی از پرکاربردترین اشیاء خانه است که ما روزانه بدون آنکه توجه کنیم بارها با آن مواجه می شویم. بدین منظور در هنگام خرید باید به طرح و رنگ آن توجه کافی کرد. با پیشرفت صنایع یراق آلات و معماری، طراحی انواع دستگیره نیز دستخوش تغییر شده و امروزه انواع متفاوتی از طرح ها و رنگ ها در بازار موجود است. دستگیره ها به طور کلی به انواع 1) دستگیره درب 2) دستگیره کابینت و کمد تقسیم می شوند. همچنین دستگیره درب به 3 نوع 1) پلاک 2) رزت 3) در ورودی طبقه بندی می شود. پلاک به صورت یکپارچه (یک تکه) و رزت به شکل دوتکه است. در ورودی نیز به شکل دستگیره های اهرمی که معمولا با دو پیچ به در ورودی آپارتمان متصل می شوند می باشد. برای خرید اقساطی ابزار و دستگیره به صفحه فروشگاه مراجعه فرمایید.

یراق

یراق آلات به ابزارهایی گفته می شود که برای تکمیل قسمت هایی از خانه مانند درب و پنجره، کابینت و … به کار برده می شود. از مهم ترین یراق آلاتی که روزانه مورد استفاده قرار می گیرند می توان به قفل، سیلندر، لولا، ریل کشو و … اشاره کرد. با توجه به کاربرد یراق آلات و تکرر استفاده از آنها در منازل، جنس و طراحی ساخت این نوع ابزار بسیار مهم و حیاتی می باشد. برای خرید اقساطی ابزار و یراق به صفحه فروشگاه مراجعه فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *